پزشکیان با وعده گرانی بنزین، وعده به بدبختی مردم می‌دهد

شهردار تهران گفت: شما اخیرا دیدید که رییس ستاد پزشکیان چه می‌گوید و وعده به گرانی بنزین و بدبختی مردم می‌دهد، وعده افزایش قیمت بنزین به ۲۵ هزار تومان از ستاد پزشکیان ناشی از عدم درک مردم مستضعف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علیرضا زاکانی، امروز _ سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع طرفداران سعید جلیلی در مسجد صاحب الزمان شهرکرد با بیان این‌که، ما در آستانه تجلی مردم سالاری دینی هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موهبت انتخاب و مردم سالاری را به مردم داد و ما برای یک بار دیگر در مسیر انتخاب قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: آینده دولت نامزدها همان گذشته خود و حامیان آن‌ها هستند، نمی‌دانم چرا عده‌ای با مردم رو راست نیستند و نمی‌گویند در گذشته چه بلایی سر این کشور آوردند و چطور با این پرونده خرابشان بازهم وارد انتخابات شده‌اند.

شهردار تهران گفت: ما تاکنون از پزشکیان برنامه‌ای ندیدم و از اساس کار این نامزد کلی گویی است، آن‌که کلید می‌آورد و برنامه داشت کشور را به باد داد، پزشکیان که دیگر نه کلیدی و نه برنامه‌ای دارد، قرار است که چه کاری انجام دهد.

زاکانی تصریح کرد: وزیر دولت روحانی به ده میلیون مردم ایران اهانت می‌کند و به ما می‌گوید طالبان، نگاه شما به مردم، نگاه ابزاری ست، اگر مردم به شما رأی دهند خوب اند اگر به شما رأی دهند مردم بد هستند.

وی ادامه داد: ما رئیس جمهور مسؤلیت پذیر می‌خواهیم، رئیس جمهوری که صبح شنبه بلند شود و ببیند بنزین گران شده است، بود و نبودش برای ما فرق ندارد.

شهردار تهران اضافه کرد: آن کلیدی که روحانی نشان داد کلیدی بود کدخدا به آن داد و به جای گشایش سفره، نان سفره مردم را برداشت، روحانی یک دولت ویرانه را به دولت شهید رئیسی داد و همین باعث شد در این دولت گشایشی در زندگی شما ایجاد نشود.

زاکانی عنوان کرد: پزشکیان به کارنامه دولت خاتمی که بزرگترین قراردادهای فساد در آن منعقد شد می‌بالد.

وی افزود: شهید رئیسی رابطه‌اش با مردم مبتنی بر خدمت بود و به خاطر همین موضوع با آن مخالفت می‌کردند، امروز هم به همین دلیل با سعید جلیلی مخالف هستند.

شهردار تهران اظهار کرد: شما اخیراً دیدید که رئیس ستاد پزشکیان چه می‌گوید و وعده به گرانی بنزین و بدبختی مردم می‌دهد، وعده افزایش قیمت بنزین به ۲۵ هزار تومان از ستاد پزشکیان ناشی از عدم درک مردم مستضعف است.

کد خبر 768515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.