۲۷ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان انجام شد

شهردار زنجان گفت: در حال حاضر ۲۰ اکیپ آسفالت‌ریزی در زنجان فعال است و حجم آسفالت ریخته شده نیز ۲۷ هزار تن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، صبح امروز_ سه‌شنبه یازدهم تیر- در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: در سال‌جاری نیز همانند سال گذشته بحث آسفالت‌ریزی به جدیت در شهر زنجان در حال انجام است.

وی جمع آسفالت‌ریزی انجام شده در سطح شهر زنجان را ۲۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: ۲۳ هزار تن تولیدی خود شهرداری زنجان و چهار هزار تن توسط پیمانکار انجام شده است.

شهردار زنجان تعداد اکیپ‌های دستی فعال حفاری در سطح شهر را ۲۰ اکیپ اعلام کرد و گفت: این تعداد پاسخگوی نیازهای شهر زنجان است.

وی همچنین با اشاره به تعداد زیاد بازگشایی‌ها در سطح شهر تاکید کرد: به زودی گزارشی در این مورد جمع‌بندی و ارائه خواهد شد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه حجم حفاری‌ها در سطح شهر بسیار زیاد است و اگر برای شبکه آب زنجان فکر نشود، مشکلات زیادی بروز خواهد کرد، ادامه داد: ضمن اینکه شهرداری در سال‌جاری تعهدی برای این حفاری‌ها نداشت، اما به دلیل انجام نشدن کار، مجبور به انجام کار شدیم اما انجام ۶۰۰ حفاری برای زنجان زیاد است.

وی حجم حفاری‌ها در سطح شهر بسیار زیاد است و اگر برای شبکه آب زنجان فکر نشود، مشکلات زیادی بروز خواهد کرد، ضمن اینکه شهرداری تعهدی برای این حفاری‌ها نداشت اما به دلیل انجام نشدن کار، مجبور به انجام کار شدیم ولی انجام ۶۰۰ حفاری برای زنجان زیاد است.

فیروزفر با بیان اینکه اجرای پروژه فیبر نوری بحث اساسی و جزو برنامه‌های دولت بود، ادامه داد: مردم به بهره‌مندی از خدمات هوشمند نیاز دارند و در کنار آن اجرای این طرح از الزامات شهر هوشمند است.

وی با بیان اینکه حفاری و ترمیم ناشی از اجرای پروژه فیبر نوری بر عهده پیمانکار است، افزود: پیمانکار ترمیم حفاری‌ها را درست انجام نمی‌داد به خاطر همین هم چند بار کار را تعطیل و تذکر داده شد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه پیمانکار پروژه فیبرنوری باید جوانب را رعایت کند، تصریح کرد: شهرداری هم به اجرای کار کمک خواهد کرد.

کد خبر 768360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.