منتخب ریاست‌جمهوری فسادستیز و حامی مستضعفان باشد

فرماندار قزوین گفت: منتخب ریاست‌جمهوری باید خداترس و خداباور، با اخلاص و مردمی، فسادستیز و حامی مستضعفان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، طیب ملکی‌پور صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در مراسم آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی در سرای بهشتیان مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، اظهار کرد: بعضی اوقات دیده می‌شود که خانواده‌های با فرهنگ و متدین در زمینه انتخاب پوشش و البسه ایرانی دچار مشکل هستند.

وی افزود: بازار ایرانی تحت تأثیر فرهنگ و تمدن و کالای غربی است، از همین برپایی این قبیل نمایشگاه‌های ارزشمند مردم را دلگرم و خوشنود کرده و مورد مطالبه خانواده‌ها است. فرهنگ دیرینه ایرانی ما محل ارزش‌ها و هنجارهاست و هنر ایرانی جلوه طبیعت و زیبایی‌ها است.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: در موضوع مد، جامعه شناسان و روانشناسان می‌گویند آنچه که در گذشته داریم بسیار ارزشمند، عمیق و بی‌نظیر است و با آنچه که الان هست باید تلفیق شود تا زایش فرهنگی در تمام ساحت‌ها و ابعاد مختلف صورت پذیرد.

ملکی‌پور تصریح کرد: پوشش یکی از نیازهای اساسی و مدنظر همه ما و خداوند عالم است و ما در این عرصه سفارشات دینی و مذهبی زیادی درباره نوع، رنگ، قد، فصل و جنس لباس داریم و البته یکی از جاهایی که ما کاستی داریم همین عرصه مد، لباس و پوشاک است.

وی اضافه کرد: یکی از لباس‌هایی که همچون لباس ظاهر ما، نشانگر شخصیت، معرفت، تفکر، فرهنگ و ارزش‌های ماست همین لباس و پوشش انتخاب ما در حوزه سیاسی است؛ امروز آنچه که در حوزه سیاسی انتخاب می‌کنیم و در صندوق‌های رأی انداخته و در معرض دید همگان می‌گذاریم، آن نیز به نوعی پوشش ما محسوب می‌شود.

فرماندار قزوین با بیان اینکه این انتخابات نشانه اقتدار، شکوه و شعار ما است، گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری مایه ناامیدی دشمنانمان و مایه امید مردم و مستضعفان عالم است؛ انتخابات در واقع حمایت از جمهوری اسلامی ایران است و به فرموده حاج قاسم سلیمانی "جمهوری اسلامی حرم است" و باید این قرارگاه و حرم حفظ شود.

ملکی‌پور افزود: انتخاب آزاد با شما مردم است و ما در این زمینه دنبال تعیین تکلیف نیستیم و رأی به هر فردی در واقع رأی به جمهوری اسلامی ایران است، اما نوع انتخاب هم باید با یک شیوه و شاقول انجام شود؛ یعنی فردی را انتخاب کنیم که مطابق شاقول و طراز انقلاب باشد.

وی تاکید کرد: منتخب ریاست‌جمهوری باید خداترس و خداباور، با اخلاص و مردمی، فسادستیز و حامی مستضعفان باشد، زیرا کسی که درد مردم را نداشته باشد، شایستگی خادمی مردم را ندارد و امروز این انتخاب ما به نوعی در واقع انتخاب پوشش ما برای جلوه‌گری سیاسی ما است.

کد خبر 768294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.