قهر با صندوق راهکار درستی برای حل مشکلات نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، از این رو نباید به هیچ عنوان با صندوق‌های رأی قهر کنیم.

نبی‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات مظهر قدرت نظام و مردم‌سالاری دینی است و شرکت در انتخابات موجب امنیت و اقتدار کشور می‌شود، بنابراین همه ما موظف هستیم، بنابر حق و تکلیفی که داریم در انتخابات پیش‌رو شرکت پرشوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حاکمیت مردم بر کشور و تعیین سرنوشت خود و جامعه است، افزود: هیچ کشوری بدون مردم و همراهی، همدلی و اتحاد آنان نمی‌تواند به پیشرفت و پیشبرد امور دست پیدا کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره حضور پرشور مردم در انتخابات، اضافه کرد: مشارکت و حضور حداکثری می‌تواند موجب وحدت، انسجام، قدرت و اقتدار ملی شود.

محمدی حق و تکلیف را دو مقوله مهم در انتخابات دانست و اظهار کرد: اگر عاقلانه و انقلابی فکر کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم و هر کس در هر مسئولیتی که هست و تریبونی در اختیار دارد به نوبه خود باید از محیط جامعه گرفته تا اعضای خانواده و هم‌رزمانش را به شرکت در انتخابات ترغیب کند.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگان است، تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام و انقلاب را وادار به عقب‌نشینی از توطئه‌چینی علیه ما خواهد کرد.

محمدی با دعوت از عموم مردم استان زنجان برای مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو، گفت: همه ما موظف هستیم در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شویم، شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، از این رو نباید به هیچ عنوان با صندوق‌های رأی قهر کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: تک‌به‌تک ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و به‌یقین با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مأیوس خواهند کرد.

کد خبر 768237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.