خودروی BMW M3 مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی BMW M3 مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و نظارت بر فشار باد لاستیک است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی BMW M3 مدل ۲۰۲۵ از یک موتور توئین توربو ۳.۰ لیتری شش سیلندر بهره می‌برد که ۳۵۳ کیلووات قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس شش‌سرعته همراه است، شتاب این خودرو در عرض ۴.۲ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد، این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از ۱۰ لیتر سوخت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۵۹ لیتر است.

طول و عرض خودرو BMW M3 مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۷۹۴ و ۱۹۰۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۳۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۸۵۷ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۸۰ لیتر است؛ این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و نظارت بر فشار باد لاستیک است.

از دیگر مشخصات خودروی BMW M3 مدل ۲۰۲۵ می‌توان به چراغ‌های LED تطبیقی، چرخ‌های ۱۹ اینچی جلو، چرخ‌های ۲۰ اینچی عقب، درِ برقی صندوق عقب، ناوبری ماهواره‌ای و شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، زرد، آبی، سبز، قرمز، خاکستری و نارنجی به فروش می‌رسد.

کد خبر 768232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.