کشف ۳۵۸ فقره سرقت در خرداد ۱۴۰۳

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان از بازداشت ۱۳۸ نفر و کشف ۳۵۸ فقره انواع سرقت در خرداد سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، حسن رستمیان در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران کلانتری و پاسگاه‌های استان خرداد سال‌جاری با هدف ارتقای احساس امنیت، پیشگیری از جرم و مقابله با هرگونه ناامنی، با اجرای طرح‌های پیشگیری از سرقت و گشت‌های محسوس و نامحسوس ۱۳۸ سارق را دستگیر کردند، این بازداشت‌ها در مجموع منجر به کشف ۳۵۸ فقره انواع سرقت در استان شد.

وی افزود: این طرح‌ها در یک ماه گذشته، در راستای تأمین نظم و امنیت و شناسایی نقاط جرم‌خیز و ناامن کردن آن‌ها در شهرستان‌های مختلف استان اجرایی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرایم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس است.

علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شاهرود از بازداشت سارق اماکن دولتی و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال دولتی در توسط مأموران بخش انتظامی بسطام این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت اماکن دولتی اعلام شکایت یکی از اداره‌های دولتی شهرستان شاهرود موضوع در دستور کار نیروهای تجسس انتظامی بخش بسطام این شهرستان قرار گرفت، با هماهنگی مرجع قضائی، سارق در مخفیگاه خود در این شهرستان شناسایی و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه در بازرسی از محل نگهداری اموال سرقتی توسط سارق، تعدادی از اموال دولتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 768107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.