۲۵۶ شعبه اخذ رای در شهرستان سنندج آماده‌ رای‌گیری است

فرماندار سنندج گفت: ۲۵۶ شعبه اخذ رأی همچون مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان سنندج فعال است و تغییری در آن‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری اظهار کرد: پیش‌بینی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از قبل صورت گرفته بود و برای این امر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: پس از تأیید نتایج دور اول انتخابات توسط شورای نگهبان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد و بلافاصله فرایندهای مرحله دوم آغاز شده و در حال انجام است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج با بیان اینکه در حال حاضر آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۲۵۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان سنندج فعال است و هیچ تغییری در آن‌ها ایجاد نشده است.

عسکری تصریح کرد: شش هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی فرایند انتخابات را دنبال می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که همه‌چیز به‌خوبی و بدون مشکل پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در مرحله اول انتخابات هیچ‌گونه خللی مشاهده نشد و هیچ گزارشی مبنی بر مشکلات در اجرای انتخابات دریافت نکردیم.

فرماندار سنندج اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز نیازمندی‌ها و کاستی‌هایی که در مرحله اول در شعب وجود داشت، رفع شده است.

کد خبر 768050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.