پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته به کجا رسید؟

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه سعی می‌شود پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت شود، درباره پرداخت معوقات کمک معیشت سرایداران نیز گفت: در تیر، معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دومیلیون تومان، پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، علی فرهادی با بیان اینکه اضافه پرداخت حق‌التدریس اردیبهشت معلمان با حقوق خرداد پرداخت شده است، اظهار کرد: پیش از این هفت تا هشت ماه حق‌التدریس معلمان با تأخیر پرداخت می‌شد، لازم است بدانیم حق‌التدریس ویژه نیروهای شاغل و بازنشسته است که به‌همراه فیش حقوقی آن‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معوقات نیروهای خرید خدمات آموزشی نیز تا پایان اسفند تسویه شده است، افزود: حقوق فروردین نیز به‌زودی واریز خواهد شد و حق الزحمه امتحانات دی ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، تصریح کرد: این پاداش تاکنون پرداخت نشده است، اما سعی می‌شود تیر یا مرداد سال جاری پرداخت شود و پس از آن پاداش پایان خدمت سایر بازنشستگانی که سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: ۳۰ تا ۴۰ درصد احکام بازنشستگان سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ که در نظام رتبه‌بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقی‌مانده که به‌زودی انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره پرداخت نشدن دو میلیون تومان سرایدارن در احکامشان گفت: حقوق سرایداران مبتنی‌بر قانون پرداخت شده است و به‌دلیل اینکه حقوق این قشر زحمت‌کش کافی نیست، با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ شده تا مبلغی تحت عنوان کمک حقوقی یا کمک معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود و مقرر شد در بودجه ۱۴۰۳ این مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شود که پرداخت خواهد شد، تیر معوقه فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دو میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

کد خبر 768034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.