پخش و توزیع ۵۳۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۴ اراک

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: طی یک ماه گذشته در راستای بهسازی و ارتقای سطح کیفی معابر، بیش از ۵۳۰ تن آسفالت در محله‌های در اولویت اجرای منطقه ۴ اراک پخش شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی از تداوم عملیات عمرانی در سطح منطقه ۴ اراک خبر داد و اظهار کرد: اقداماتی همچون ساماندهی معابر با پخش آسفالت، جدول‌گذاری و بهسازی بوستان‌ها، همچون ماه گذشته در سطح این منطقه شهری در حال اجرا است.

وی افزود: ماه گذشته بیش از ۵۳۰ تن آسفالت در محله‌های در اولویت اجرای منطقه ۴ اراک پخش شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: بهسازی معابر خیابان شهید عراقی در شهرک پردیس به عنوان یکی از مهم‌ترین اقداماتی که طی این روزها در حال اجرا است.

حبیبی خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت پایین آسفالت خیابان شهید عراقی، پس از تراش آسفالت، معبر مذکور تسطیح و رگلاژ شد و تاکنون بیش از ۲۵۰ تن آسفالت در این معبر پخش شده است.

وی از اجرای عملیات تسطیح و آماده‌سازی برای آغاز بازپیرایی، زیباسازی و جداره‌سازی پیاده‌روهای فضای سبز ورودی شهرک پردیس با همکاری ماشین‌آلات سازمان عمران برای اجرای جدول خبر داد و اضافه کرد: تاکنون نزدیک به ۲۰۰ متر جدول در شهرک پردیس و ادامه عملیات پارک خیبر اجرا شده است.

حبیبی تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در دست اجرا در سطح این منطقه شهری، اجرای مسیر پیاده‌رو در بلوار امام علی (ع) مقابل آرامستان است.

وی ادامه داد: مسیر پیاده‌رو ابتدا با نصب جداکننده‌ها تعیین و تاکنون ۲۰ متر از این پروژه جداسازی و آسفالت شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک آغاز عملیات روکش آسفالت جنب مسجد قبا، انتهای خیابان جهانگیری با پخش بیش از ۱۰۰ تن آسفالت را از دیگر اقدامات در دست اجرا در سطح منطقه ۴ اراک عنوان و اظهار کرد: پروژه بهسازی بوستان خیبر با عملیات بتن‌ریزی بلوار اطراف پارک به مساحت شش متر مکعب و ساماندهی پیاده‌روهای بوستان برای عبور و مرور شهروندان به پایان رسیده است.

کد خبر 767935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.