ستادها و طرفداران نامزدها رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز را مدنظر قرار دهند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: انتظار داریم ستادها و طرفداران نامزدها در تبلیغات رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بهنام نظری با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید تلاش کنیم دفتر دولت سیزدهم را با این انتخابات با افتخار ببندیم و امیدواریم هر کسی توسط مردم انتخاب شد این مسیر خدمت‌گزاری را ادامه دهد.

وی افزود: انتخابات به مرحله حساسی رسیده است اما در مسیری که برای اجرا ترسیم شده، خط قرمز سلامت انتخابات است و هر نامی از صندوق‌ها خارج شد قطعاً پیروز نهایی انتخابات مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه هر دو نامزد از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند و قابل احترام هستند، گفت: انتظار داریم ستادها و طرفداران نامزدها در تبلیغات رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز را داشته باشند.

نظری خاطرنشان کرد: برخی در جامعه به دنبال شکل‌گیری دو قطبی‌های کاذب هستند که باید از ایجاد چنین فضایی پرهیز شود.

وی بر لزوم آمادگی و تمهید همه‌جانبه فرمانداران برای دورِ دوم انتخابات، افزود: استان مرکزی در انتخابات مجلس و انتخابات دورِ اول بهترین عملکرد را داشته و این نشان می‌دهد کار با تعهد و التزام انجام شده است.

کد خبر 767891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.