بانک رفاه کارگران از پرداخت تسهیلات برای اقدام ملی مسکن جلوگیری می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت:بانک رفاه کارگران به معنای واقعی از پرداخت تسهیلات برای اقدام ملی مسکن جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، علی‌اکبر اسدی عصر امروز _یکشنبه دهم تیر_ در نشست قرارگاه مسکن استان مرکزی اظهار کرد: شتاب‌بخشی به تکمیل و تحویل به موقع واحدهای طرح مسکن ملی در این استان امری ضروری است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: بانک رفاه کارگران با عدم پرداخت تسهیلات به متقاضیان مانع اقدام ملی مسکن در استان مرکزی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه با ادامه این روند امکان انجام تعهدات و واگذاری به موقع واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن فراهم نیست تصریح کرد: بانک رفاه کارگران، معادل تسهیلات علاوه بر سند و تضامین، از پیمانکار برگه چک می‌خواهد که این اقدام آشکارا مانع ساخت و ساز در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی است.

اسدی افزود: باید اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با تدوین نامه‌ای به سرپرست ریاست‌جمهوری اطلاع دهد که بانک رفاه کارگران در استان مرکزی از پرداخت تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن جلوگیری به عمل می‌آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: برای ساخت، تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی اقدام ملی به اندازه کافی زمان از دست رفته است، بنابراین باید موانع این طرح به سرعت رفع شود.

اسدی ادامه داد: اکنون شرایط آب و هوایی برای ساخت و ساز مناسب است، بنابراین اقدامات ساخت و ساز در کارگاه‌های ساختمانی باید شبانه‌روزی شود تا کار به نتیجه برسد و متقاضیان معترض نباشند.

وی تاکید کرد: محکم در مقابل افراد و یا هر دستگاهی که بخواهد مانع روند ساخت و ساز در این طرح ملی شود، می‌ایستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه شرط اضافه شدن زمین به روستاهای استان این است که سه اداره کل، شامل آبفا، آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن از نظر کارشناسی اظهار نظر کنند گفت: این ادارات برای بزرگ شدن روستا و الحاق آن تأیید کننده نهایی هستند.

اسدی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، ظرف مدت ۴۰ ساعت از زمین‌های نهضت ملی مسکن نقشه برداری را انجام داده و زمین‌ها را به متقاضیان واگذار کند.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود پیمانکاران نوبت کاری در روند ساخت و ساز طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک اضافه کنند تا در فرصت باقی مانده، واحدهای مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

کد خبر 767874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.