پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسیرانی با مشارکت شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای نوسازی ناوگان، وام‌هایی با سود ۲۳ درصد اختصاص پیدا کرده است که ۹ درصد توسط تاکسیران و بقیه توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مرتضی چایچی‌مطلق، امروز _یکشنبه دهم تیر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر، کارشناسی هزینه‌های سرویس مدارس انجام شده است و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه خواهد شد، همچنین در قسمت پرداخت نیز تلاش کردیم شرایط اقساطی را فراهم کنیم.

وی افزود: هفت هزار و ۵۰۰ ناوگان برای سرویس مدارس اختصاص پیدا خواهد کرد و تمام تصمیمات براساس ثبت تقاضاست و امکان افزایش ناوگان وجود دارد، شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی، سهمی از جابه‌جایی مسافر در سطح شهر دارند و به‌نوعی همکار ما هستند و ما نیز به‌واسطه دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور، با این شرکت‌ها وارد تعامل شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: بیمه تکمیلی رانندگان از برج پنج سال گذشته به اتمام رسید و با پیگیری‌های صورت‌گرفته، به نتایج خوبی رسیدیم و تا پایان سال‌جاری مشکل حل خواهد شد.

چایچی در نهایت گفت: در حال حاضر، سن ناوگان ۹.۸ دهم سال است و در راستای نوسازی ناوگان نیز وام‌هایی با سود ۲۳ درصد اختصاص پیدا کرده است که ۹ درصد توسط تاکسیران و بقیه توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

کد خبر 767747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.