آخرین خبرها از دومین سوگواره هنری «سرو سرخ» در کرمان

شهردار منطقه دو شهر کرمان از برگزاری دومین سوگواره هنری «سرو سرخ» با محوریت طراحی علم‌های عاشورایی در دهه اول محرم، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی رحیمی‌راد با اشاره به برگزاری اولین سوگواره هنری «سرو سرخ» در دهه اول ماه محرم در شهرک شهید باهنر مجاور پارک نظام مهندسی با استقبال خوب هنرمندان و علاقه‌مندان اظهار کرد: دومین سوگواره هنری «سرو سرخ» به همت و تلاش همکاران شهرداری منطقه دو با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، دهه اول ماه محرم سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی با اساتید برجسته استان در بخش هنر و گرافیک برگزار و مقدمات سوگواره فراهم شده است، افزود: سوگواره «سرو سرخ» دهه اول محرم در پارک مادر با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود و در حاشیه آن برنامه‌های فرهنگی مرتبط نیز تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه دو تصریح کرد: سوگواره «سرو سرخ» به‌منظور مشارکت و حضور هنرمندان برای خلق آثار عاشورایی برگزار خواهد شد و طی آن، ۶۰ علم عاشورایی به‌منظور طراحی در اختیار هنرمندانی که طرح‌های آن‌ها در دبیرخانه سوگواره تأیید شده است، قرار خواهد گرفت.

وی پایان زمان شرکت در این رویداد را ۱۵ تیر اعلام کرد و گفت: اعضای هیئت داوران سوگواره هنری «سرو سرخ» را مهران رضاپور، عفت تکلو، فتانه جلال‌کمالی و بهشته بهشتی شامل می‌شوند و جلسات داوری ۱۶ و ۱۷ تیر برگزار خواهد شد.

رحیمی‌راد خاطرنشان کرد: سوگواره هنری «سرو سرخ» از ۲۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت و در پایان آثار هنری خلق‌شده در سطح شهر کرمان نصب می‌شوند.

کد خبر 767584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.