مرزداران پاسداران اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران به‌عنوان پاسدار اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند و باید قدر این نعمت را بدانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، محمد کرمی در جمع مرزداران ستاد مرزبانی استان ضمن یاد خاطره پاک شهدا به ویژه شهدای راه امنیت اظهار کرد: مرزداران به‌عنوان پاسدار اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند و باید قدر این نعمت را بدانند.

وی با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان در مرزهای کشور و دوری از خانواده، افزود: آن‌ها با تکیه بر روحیه جهادی همسران و فرزندان خود این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام می‌دهند و این امر از اجر معنوی بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: مرزبانان برای تأمین امنیت در مرزها از جان و خون خود می‌گذرند تا مردم در رفاه و امنیت کامل کنار خانواده زندگی کنند و ما این امنیت را مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های آنها هستیم.

کرمی مرزبانان را سربازان ولایت، خادمان امنیت و خدمت گذار ملت و مرزنشینان دانست و گفت: به پاس سلحشوری آنها در برقراری امنیت مرزها، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون از خداوند برای شأن طلب می‌کنم.

وی ضمن تقدیر تشکر از سردار سرتیپ دوم رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان و مجموعه فرماندهی مرزبانی و از زحمات شبانه روزی و مجاهدت تمامی مرزداران غیور استان خاطرنشان کرد: مرزداران با کارهایی که انجام می‌دهند دیده نمی‌شوند بلکه کار آن‌ها را فقط خداوند متعال است که می‌بیند و خودش خیر و برکت به زندگی‌شان می‌دهد.

سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار امنیت را زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه از راهبردهای مرزبانی، ارتقای تعامل درون و برون سازمانی است، همدلی، هم افزایی و وحدت بین فرماندهی مرزبانی استان و استانداری در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار بوده و خدمت به مردم در هر لباسی عبادت است.

وی افزود: ما برای ایجاد امنیت به صورت واحد پای کار هستیم و همکاری و تعامل ضریب امنیت را در طول نوار مرز ارتقا خواهد داد و مبنای کار باید حضور مقتدرانه مرزداران در راستای انسداد مرز و پوشش خلاءهای مرزی برای جلوگیری از سو استفاده و تردد عوامل معاند نظام باشد.

کد خبر 767573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.