ثبت ۷۲۶ حادثه ویژه در طول هفته گذشته در اورژانس کشور

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در طول هفته گذشته در مجموع ۷۲۶ حادثه ویژه در کشور ثبت شده که نسبت به هفته قبل از آن، ۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور اعلام کرده است که در طول هفته گذشته (دوم تا هشتم تیر) در مجموع ۷۲۶ حادثه ویژه در کشور ثبت شده که نسبت به هفته قبل از آن، ۲ درصد افزایش یافته و ۲۶۷ مورد از حوادث ویژه هفته گذشته، ترافیکی و ۴۵۹ مورد نیز حوادث غیرترافیکی بوده است و در مجموع ۲۱۹۴ بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس استفاده کرده‌اند، همچنین ۱۸۶۲ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی اعزام و ۳۳۲ نفر نیز در محل از این خدمات، بهره‌مند شده‌اند.

بیشترین مصدومان سوانح ترافیکی ویژه مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۱۵۸ نفر، تهران با ۱۲۱ نفر و مرکزی با ۱۱۱ نفر و بیشترین فوتی حوادث ترافیکی ویژه مربوط به استان‌های تهران با شش نفر، کرمان و سمنان با پنج نفر و خراسان رضوی با چهار نفر بوده است.

در هفته گذشته، ۳۰ حادثه غیرترافیکی مرتبط با آتش‌سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز در کشور ثبت و منجر به مصدومیت ۷۲ نفر و فوت یک نفر شده است، همچنین در این مدت ۳۵ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با غرق‌شدگی بوده است که موجب مصدومیت ۲۱ نفر و فوت ۲۱ نفر شده است.

ثبت سه حادثه ترافیکی مرتبط با وسایل حمل‌ونقل عمومی، ۲۴ حادثه مرتبط با تریلی و کامیون، ۲۴ حادثه مرتبط با وانت بار و ۴۰ حادثه ویژه مرتبط با موتورسیکلت از دیگر بخش‌های گزارش سازمان اورژانس کشور از حوادث ویژه هفته گذشته در کشور بوده است.

کد خبر 767517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.