شب پرحادثه سمنان با ۱۰ مصدوم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع دو حادثه در شب گذشته با مجموع ۱۰ مصدوم در این شهر خبر داد.

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: با اعلام ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان مبنی‌بر امدادرسانی به محبوسان در حادثه خودرویی، تیم‌های واکنش سریع امدادی بی‌درنگ به محل‌های حادثه اعزام و با رعایت کامل نکات ایمنی با خروج آن‌ها از خودرو، مصدومان را برای درمان تکمیلی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی افزود: این دو حادثه چهار نفر مصدوم به همراه داشت که جهت تکمیل درمان به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در ادامه با اشاره به تصادف سه خودرو در خیابان حکیم الهی این شهر، خاطرنشان کرد: با تماس شهروندان مبنی‌بر تصادف سه خودرو در خیابان نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شش با سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

خادمیان تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که خودروی تیبا به‌دلیل توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه به دو دستگاه خودرو پارک شده برخورد و موجب مصدومیت سرنشینان پراید شد، از این رو آن‌ها با رعایت نکات ایمنی، محل را ایمن کردند و مصدومان را امدادرسانی و جهت درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی ادامه داد: این سه حادثه تلفات جانی نداشت و ۱۰ مصدوم آن تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

کد خبر 767510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    خدا قوت به آتشنشان های فداکار سمنان