شهرکرد، خنک‌ترین مرکز استان در کشور

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: دما کمینه و بیشینه شهرکرد بین ۱۱ و ۳۹ درجه در نوسان بود و شهرکرد با همین دما کمینه، خنک‌ترین مرکز استان در کشور گزارش شد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب‌وهوای این استان اظهار کرد: پدیده غالب برای هفته پیش رو وزش باد در اواسط روز و ساعات بعدازظهر است که می‌تواند با توجه به خشکی سطح خاک در بعضی مناطق موجب خیزش گردوخاک شود.

وی افزود: با توجه به افزایش سرعت وزش باد در مناطق مرکزی و غربی کشور برای امروز _شنبه نهم تیر_ و فردا، احتمال انتقال ذرات گردوغبار به استان در بعضی ساعات وجود دارد.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر انتظار می‌رود، همچنین امروز و فردا شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود، ظهر روز سه‌شنبه کمی هوا خنک خواهد شد و دوباره از روز چهارشنبه تا پایان هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود.

نوروزی با اشاره به وضعیت دمایی استان تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بلداجی و سورشجان با کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و بازفت با بیشینه ۳۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان بودند.

وی خاطرنشان کرد: دما کمینه و بیشینه شهرکرد بین ۱۱ و ۳۹ درجه در نوسان بود و شهرکرد با همین دما کمینه خنک‌ترین مرکز استان در کشور گزارش شد.

کد خبر 767446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.