پرونده تخلف انتخاباتی در استان کرمانشاه نداشتیم

دادستان کرمانشاه گفت: تاکنون حتی یک فقره پرونده قضایی در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تشکیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امشب _جمعه هشتم تیر _ در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، اظهار کرد: پس از حادثه تلخ شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، بر اساس تکلیف قانونی طی ۵۰ روز باید چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری فراهم می‌شد که از همان اول دادگستری فعالیت خود را با تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخابات آغاز کرد.

وی با اشاره به تشکیل شعب ویژه جرایم انتخابات در استان، افزود: تخلفات و فضای مجازی و واقعی با توجه به ناظران رصد می‌شود که خوشبختانه مشکل حادی نداشتیم.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه حتی یک فقره پرونده قضائی در این رابطه تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی تخلفاتی وجود داشت که با احضار و تعهدات پلیس فتا، فضا آرام شد.

کریمی با بیان اینکه حتی یک مورد پاره کردن عمدی بنرها در استان نداشتیم، تصریح کرد: تا به این لحظه مشکلی خاصی در روند برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: تا پایان رأی‌گیری فضای انتخابات رصد می‌شود، ضمن اینکه از هواداران درخواست می‌شود بعد از انتخابات و اعلام نتایج آرامش خود را حفظ کنند؛ هرکسی که منتخب مردم باشد مورد احترام است.

دادستان کرمانشاه گفت: چنانچه انتخابات به دور دوم کشیده شود، جمعه هفته آینده انتخابات برگزار و همین روند نظارت ادامه خواهد داشت.

کریمی از مردم خواست، در این فرصت باقی‌مانده حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند، چراکه حضور حداکثری سبب قدرت برای نظام می‌شود.

کد خبر 767317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.