تأمین امنیت انتخابات در استان یزد با حضور ۵۰۰۰ نفر از عوامل امنیتی و انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه امنیت انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی برقرار است گفت: ۵۰۰۰ نفر از عوامل امنیتی و انتظامی از ساعت ۵:۰۰ در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها حضور پیدا کردند و صندوق‌های رأی را به محل شعب رأی انتقال دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با حضور در ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: امر انتخابات یک اقدام و فرآیند بزرگی است، که برقراری امنیت برای آن از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در بخش‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی آماده تأمین امنیت در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی هستند گفت: ۵۰۰۰ نفر از عوامل امنیتی و انتظامی از ساعت ۵ صبح در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها حضور یافتند و صندوق‌ها را به محل شعب رأی انتقال دادند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این دور از انتخابات از نیروهای سپاهی و بسیجی کمک گرفته شد، هم اکنون هماهنگی، تعامل، انسجام و نظم خوبی در شعب اخذ رأی برقرار است، تا مردم در سایه امنیت مشارکت خوبی داشته باشند.

بهدانی‌فرد تصریح کرد: در درجه اول مشارکت مردم پای صندوق حائز اهمیت است و در وهله دوم انتخاب فرد اصلح انتظار می‌رود، عوامل امنیتی تا پایان امنیت مردم را برای حضور پای صندوق رأی فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: از صبح رصدها و بازدیدها از فرآیند رأی‌گیری در شعبه‌ها در حال انجام است، خوشبختانه تاکنون در هیچکدام از شهرستان‌ها و استان‌ها مشکل امنیتی وجود نداشته است.

کد خبر 767306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.