۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
مُهر قبولی در کارنامه حضور

امروز سراسر ایران اسلامی، شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی برای تعیین سکاندار چهاردهمین دولت است و مردم ولایتمدار و متدین و انقلابی اصفهان نیز همگام با مردم سراسر کشور پای صندوق‌ها حاضر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مشارکت سیاسی مردم ایران اسلامی از همان نخستین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب به‌عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب مردمی معرفی و نخستین انتخابات در دهم و یازدهم فروردین سال ٥٨ با مشارکت ۹۸.۲ درصد مردم برگزار شد، اما سال جاری وقوع حادثه تلخ و ناگوار سانحه بالگرد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، عقربه زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشور را حدود یک سال به جلو کشید و این بار نیز مردم ولایتمدار استان اصفهان مسئولانه آمده‌اند تا با وجود دغدغه‌ها و چالش‌های فراوان به ویژه در حوزه اقتصاد، معیشت و زیرساخت‌های زیست‌محیطی شهر با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح گامی برای اعتلای کشور بردارند.

صف‌های طولانی شهروندان استان اصفهان جلوی صندوق‌های اخذ رأی شعبه مصلی نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری آن‌ها در قبال وظیفه ملی است، همچنین در حالی که غریب به هشت ساعت از آغاز فرایند رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور می‌گذرد، اما مردم اصفهان همچون ۴۶ سال گذشته که انقلاب اسلامی را رها نکردند، موجی در پای صندوق‌های رأی ایجاد کردند که سیل آن تمام خباثت‌های دشمنان و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

مردم در صف ایستاده همزمان با زمزمه کردن بیانات مقام معظم رهبری، هر لحظه نسبت به انتخاب خود مطمئن‌تر می‌شوند و با ذوق و شوق خاصی همچون یک نوجوان ۱۸ ساله رأی اولی به مسیر خود ادامه می‌دهند.

مُهر قبولی در کارنامه حضور

ایران، درخت تنومندی است که نیاز به آبیاری دارد

صادق سجادی که امسال برای نخستین‌بار می‌تواند رأی خود را در صندوق بیندازد، می‌گوید: بسیار خوشحال هستم که می‌توانم با رأی دادن در سرنوشت کشورم مؤثر باشم، امروز دشمنان کشور به دنبال این هستند که ما دانش‌آموزان را از رأی دادن دلسرد کنند، اما به‌یقین این اجازه را به دشمنان نخواهیم داد که در اجرای نقشه‌های شوم خود پیروز شوند.

وی ادامه می‌دهد: از همان سن ۱۴ یا ۱۵ سالگی شور و اشتیاق زیادی برای مشارکت در مسائل اجتماعی و حضور فعال در جامعه داشتم، این شور و اشتیاق همچنان در درون من ادامه دارد.

این رأی اولی خاطرنشان می‌کند: با توجه به اینکه نماینده‌ای که با رأی مردم انتخاب می‌شود در قانون‌گذاری و تصمیمات مهم امورات کشور نقش بسزایی دارد، مطمئناً رأی ما در سرنوشت کشور تأثیرگذار خواهد بود.

حاج احمد ۵۸ ساله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار می‌کند: امروز آمده‌ایم تا بگوییم هنوز سرباز هستیم و بندهای پوتین خود را محکم می‌بندیم تا در برابر دشمنان ایران، بایستیم.

وی با بیان اینکه امروز ایران، درخت تنومندی است که نیاز به آبیاری دارد، اضافه می‌کند: مشارکت مردم، دفاعی ویژه از رهبری و شهدای کشور از ابتدای انقلاب تا امروز است

به گزارش ایمنا، هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییرمی‌دهد و معطر می‌کند؛ هوای تازه‌ای در فضای کشور به وجود می‌آورد و امیدهای تازه‌ای در دل‌ها زنده می‌کند.

تب انتخابات ریاست‌جمهوری در اصفهان بالا است و خوشحالم که مردم ایران به‌ویژه مردم انقلابی و همیشه در صحنه حاضر استان اصفهان تا این اندازه به سرنوشت خود و ایران عزیز اهمیت می‌دهند.

کد خبر 767207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.