امروز مردم ایران اسلامی حماسه زیبایی خلق می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: امروز بار دیگر مردم کشور و استان مرکزی حماسه زیبایی را خلق می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک اظهار کرد: در روند برگزاری انتخابات در این استان تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و مشارکت خوب و بالایی در ساعت‌های اولیه صورت گرفته است.

وی افزود: انتخابات تا این ساعت با شور قابل توجه و افزایش قابل قیاس مشارکت مردم به نسبت ادوار گذشته مواجه بوده و مردم استقبال خوبی از صندوق‌های رأی داشته‌اند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: امروز بار دیگر مردم کشور و استان مرکزی حماسه زیبایی را خلق می‌کنند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه ۱۰۶۸ شعبه در استان مرکزی آرای مردم را در انتخابات امروز جمع‌آوری می‌کنند، تاکید کرد: امروز بازدیدی از صندوق‌های رأی صورت گرفت و طبق مشاهدات، تجهیزات و امکانات به موقع فراهم شده و نقصی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: تاکنون استقبال خوبی از شعب صورت گرفته و پیش‌بینی‌ها می‌شود، بیشتر از انتخابات گذشته مشارکت صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه مشارکت مهم است اما انتخاب اصلح نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، عنوان کرد: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، صندوق‌های سیار در استان افزایش یافته و در مراکز و شعبی که جمعیت زیاد باشد، شعب سیار فعال است تا مردم معطل و یا با مشکل مواجه نشوند.

مخلص‌الائمه افزود: انتظار می‌رود مردم آرا خود را هرچه سریع‌تر با حضور در پای صندوق‌های رأی به صندوق بیندازند و زمان رأی‌گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مشکلی در روند برگزاری انتخابات استان مرکزی وجود ندارد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی هم با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در ساعت‌های ابتدایی در پای صندوق‌های رأی، گفت: مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد و استقبال خوبی صورت گرفته است. حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی اظهار کرد: سلامت انتخابات در استان مرکزی با روند خوبی در جریان است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم در این انتخابات گفت: اگر فرهنگ و اقتصاد خوب می‌خواهیم، باید مسئول خوب داشته باشیم و فرد اصلح باید کسی باشد که دلش برای مردم بسوزد و گرایش سیاسی نداشته باشد.

سلامت برگزاری انتخابات خط قرمز ماست

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی هم گفت: سلامت برگزاری انتخابات خط قرمز ماست و نخواهیم گذاشت حتی یک رأی جابجا شود.

بهنام نظری اظهار کرد: تمام توجهات بر برگزاری یک انتخابات سالم متمرکز است و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مورد را به بازرسی اعلام کنند.

وی افزود: حضور گرم و مشارکت پرشور مردم این استان در چهار ساعت اول در پای شعب اخذ رأی نویدبخش انتخابات پرشور است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: چهار راهبرد رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با جدیت پیگیری می‌شود.

نظری تصریح کرد: مشکلی در روند برگزاری انتخابات این استان وجود ندارد که امید می‌رود تا پایان، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم، دو مجموعه نظارت و اجرا در استان مرکزی بر یک اصل، برگزاری سالم انتخابات اصرار دارند.

کد خبر 767188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.