مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناکام بگذارند

امام جمعه سنندج گفت: دشمن امنیت و آسایش کشور ما را نمی‌خواهد، به همین دلیل ضروری است در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم تا دشمنان نظام مایوس شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: مردم کردستان همواره در انتخابات مشارکت کرده‌اند و امروز هم دوباره این حضور خود را دوباره ثابت خواهند کرد.

وی افزود: به‌رغم اینکه مردم استان کردستان در طول دوران انقلاب بویژه دوران جنگ تحمیلی، سختی‌های بسیاری را دیده‌اند، اما همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مردم برای رئیس‌جمهور آینده فردی با اخلاص، دلسوز و اهل عمل را می‌خواهند و باید فردی باشد که همواره خدمتگذار مردم باشد.

ماموستا رستمی مشارکت در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: سرنوشت کشور در گرو این رویداد سیاسی تعیین می‌شود که امیدواریم مردم استان امروز حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی تاکید کرد: دشمن امنیت و آسایش کشور ما را نمی‌خواهد به همین دلیل ضروری است در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم تا دشمنان نظام مأیوس شوند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: بار مسئولیت بسیار سنگین است و کسی که مسئولیتی را قبول می‌کند باید بتواند عدالت و مساوات را در جامعه برقرار کند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: اگر عدالت در دنیا برقرار شود هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت و این جنگ و خونریزی‌ها را در غزه شاهد نبودیم.

کد خبر 767144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.