تمهیدات لازم برای اخذ رای در کوهرنگ اندیشده شده است

فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به پشتیبانی صورت گرفته از طریق استان، ۴۰ ماشین کمک‌دار برای اخذ رای در مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی شده است و نیازی به بالگرد نداشته‌ایم، همچنین در منطقه موگویی همه عوامل یک روز قبل به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، شهباز اکبری، امروز _ جمعه هشتم تیر _ در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی استان، اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ به عنوان بزرگترین و پراکندگی عشایری و روستایی شاهد یک انتخابات خاص است.

وی افزود: ۶۹ شعبه اخذ رأی در شهرستان کوهرنگ وجود دارد که چهار شعبه ثابت و ۶۵ شعبه به صورت سیار و در حال حاضر همه شعب در حال اخذ رأی هستند.

فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به پشتیبانی صورت گرفته از طریق استان، ۴۰ ماشین کمک‌دار برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی شده است و نیازی به بالگرد نداشته‌ایم، همچنین در منطقه موگویی همه عوامل یک روز قبل به منطقه اعزام شده‌اند.

اکبری تصریح کرد: نزدیک به هزار و ۱۰۰ عوامل اجرایی در این شهرستان حضور دارند و تا این لحظه نزدیک به شش هزار تعرفه مصرف شده است و امید داریم که بعدازظهر مردم حضور پرشورتری داشته باشند.

کد خبر 767104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.