هر رأی مردم در انتخابات اثرگذار و تعیین‌کننده است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: از همه مردم با هر رویکرد سیاسی و نگاهی که دارند دعوت می‌کنم به آینده کشور خود اهمیت دهند و بدانند هر یک رأی آن‌ها هم تأثیرگذار و تعیین‌کننده است و می‌تواند آینده خوبی را برای کشور رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز _جمعه هشتم تیر_ بعد از حضور در پای صندوق‌های رأی در مسجد امام‌حسن عسگری (ع) اظهار کرد: نظام اسلامی در چهار دهه گذشته با برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات اتکای خود به مردم را نشان داده و همچنان در مسیر مردم سالاری دینی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز و در شرایط حساس کشور بار دیگر انتخاباتی مهم در حال برگزاری است که می‌تواند آینده کشور را تضمین کرده و مسیر خدمت‌رسانی به مردم را هموارتر کند، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است و همه مردم وظیفه دارند در این امر خطیر و سرنوشت ساز شرکت کرده و ادای وظیفه کنند و به اقتدار کشور بیفزایند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه مردم آگاه و بصیر کشور بیش از چهار دهه همچنان در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذارند و در مدیریت کشور نقش ایفا می‌کنند، اضافه کرد: به عنوان فرزند کوچک شما در سپاه قزوین از همه مردم با هر رویکرد سیاسی و نگاهی که دارند دعوت می‌کنم به آینده کشور خود اهمیت دهند و بدانند هر یک رأی آنها هم تأثیرگذار و تعیین‌کننده است و می‌تواند آینده خوبی را برای کشور رقم بزند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: به عنوان یک سرباز نظام معتقدم رأی دادن در شرایط امروز مانند حراست از مرز و بوم کشور اهمیت دارد و با انتخاب رئیس جمهوری اصلاح و شایسته به اقتدار نظام در حفظ حریم مرزهای جمهوری اسلامی هم کمک کنند.

کد خبر 767093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.