آینده اجرایی کشور در گرو رای امروز مردم است

استاندار یزد آینده اجرایی چهار ساله کشور را در گرو رای امروز مردم دانست و گفت: مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، استاندار یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه، صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی (ره)؛ سید الشهدای خدمت و همراهان ایشان، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) روز انتخابات؛ روز شادی و نشاط ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امروز مردم با آرای خود تصمیم بزرگی را برای آینده اجرایی کشور می‌گیرند، افزود: مردم بصیر استان یزد؛ امروز نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در محل‌های اخذ رأی حاضر شده و حماسه دیگری خواهند آفرید.

استاندار یزد با اشاره به مشارکت بالای مردم استان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت پرشور مردم در انتخابات امروز، استان یزد پدیده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور شود.

فاطمی تصریح کرد: امید است رئیس جمهور شایسته و اصلح با شبیه‌ترین ویژگی‌های شخصیتی به شهید خدمت، انتخابات و چهار سال اجرایی پربار، پر کار و بالنده‌ای را داشته باشیم.

کد خبر 767089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.