مردم سعی کنند حتما رای خود را به صندوق بیندازند

رئیس سابق ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: مردم سعی کنند حتماً رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند، زیرا شرکت در انتخابات جز امور نسبی است.

حجت‌الاسلام سیدحسین هاشمی با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام خمینی (ره) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌ها نسبت به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی پرشورتر است و امیدواریم در کلیه شعب چنین حضوری را شاهد باشیم‌.

وی حضور مردم را مبتنی بر عقل دانست و افزود: مردم باید بدانند حضور آن‌ها موجب قوت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد؛ امروز در نظم بین‌المللی کشوری می‌تواند حرف اول را بزند که از نظر اقتدار ملی قوی باشد و پشتوانه مردمی داشته باشد.

رئیس سابق ستاد نماز جمعه اصفهان تاکید کرد: هر کس با هر مذهب و مسلکی که ایرانی باشد، لازم است که پای صندوق‌های رأی بیاید و از بین این چهار نفر کاندیدا گزینه اصلح را انتخاب کند.

حجت الاسلام هاشمی خطاب به کسانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند به چه کسی رأی دهند، خاطرنشان کرد: اگر در نهایت مردم به نتیجه نرسیدند، می‌توانند از صاحبان خرد کمک بگیرند و به اصلح رأی دهند، اما سعی کنند حتماً رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند، زیرا شرکت در انتخابات جز امور نسبی است.

کد خبر 767085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.