حمایت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از سعید جلیلی نامزد راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، او را کاندیدای اصلح معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از سعید جلیلی نامزد راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، او را کاندیدای اصلح معرفی و اعلام کردند: از عموم مردم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در انتخابات پانزدهم تیر با رأی به جلیلی زمینه شکل‌گیری دولتی توانمند، انقلابی و خدمت‌گزار با گفتمان شهید رئیسی را فراهم آورند.

متن بیانیه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با تشکر از حضور مردم عزیز و شریف ایران که در داخل و خارج میهن اسلامی با بصیرت و درک شرایط حساس کشور روز هشتم تیرماه در دور اول انتخابات چهاردهمین ریاست‌جمهوری شرکت کردند؛ ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) از آحاد ملت گران‌قدر دعوت به عمل می‌آورد تا در دور دوم این انتخابات سرنوشت‌ساز نیز حضور به هم رسانند و با انتخابی شایسته، مسیر خدمت دولت شهید آیت‌الله رئیسی را تداوم بخشند.

ائتلاف امنا برادر اندیشمند و انقلابی و تحول‌خواه، جانباز سرافراز اسلام آقای دکتر سعید جلیلی را کاندیدای اصلح می‌داند و از عموم مردم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در انتخابات ۱۵ تیرماه با رأی به دکتر جلیلی زمینه شکل‌گیری دولتی توانمند، انقلابی و خدمت‌گزار با گفتمان شهید رئیسی را فراهم آورند.

به حول و قوه الهی، ستادهای انتخاباتی ائتلاف امنا در سراسر کشور نیز با تمام ظرفیت ضمن تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور، در حمایت از کاندیدای اصلح، آقای دکتر جلیلی فعال خواهند بود.

به امید سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و ملت مؤمن و انقلابی ایران.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا)»

کد خبر 767712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.