مردم از حق قانونی خود در انتخابات استفاده کنند/حضور پرشور ورزشکاران در شعب اخذ رأی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ماهیت انتخابات این است که مردم با این وضعیت تصمیم می‌گیرند رئیس‌جمهور در چه سمت و سویی حرکت کند و اگر به آن توجه نشود حق مردم توسط خودشان ضایع می‌شود.

سیدمهدی صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در میدان امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اجرای فرایند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در یکی از بزرگترین بروز و ظهورهای اجتماعی مردم ایران حضور یافته ایم تا رسالت اجتماعی که بر عهده داریم را انجام داده و شاهد باشیم.

وی حضور در جمع پرشور جوانان و ورزشکاران انقلابی اصفهان را موجب خرسندی دانست و افزود: انتخابات حق مردم است و هر یک از افراد جامعه می‌توانند از این حق قانونی خود استفاده کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند از حق خود در تعیین سرنوشت کشورشان استفاده کنند، یادآور شد: زمانی قدر و قیمت این حق قانونی را خواهند دانست که از آنها گرفته شود و مانند برخی نقاط جهان رئیس جمهور بر اساس تصمیم یک شورا انتخاب شود بنابراین حالا که این حق برای مردم وجود دارد بهتر است خودشان مدیران کشور را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: ماهیت انتخابات این است که مردم با این وضعیت تصمیم می‌گیرند رئیس جمهور در چه سمت و سویی حرکت کند و اگر به آن توجه نشود حق مردم توسط خودشان ضایع می‌شود.

صدری ابراز کرد: از کسانی که هنوز به جمع بندی نرسیده اند تقاضا دارم پای صندوق‌ها حاضر شده و از حق خود استفاده کنند.

وی در خصوص برنامه‌های اداره ورزش و جوانان اصفهان برای شورآفرینی امروز، خاطرنشان کرد: برنامه‌های خاص این اداره کل از ۸ صبح با زنگ ورزش پهلوانی و باستانی انتخابات آغاز شد و تا ساعت ۲۰ تیم‌های ورزشی در تعدادی از شعب اخذ رأی حضور دارند و به عنوان نمادی از جامعه و بخش نخبگانی مردم حضور خود در صحنه را ثابت می‌کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: جامعه ورزشی اصفهان با حضور خود با لباس‌های ورزشی بابی را باز کردند تا در ادوار بعدی شاهد حضور صنفی سایر اقشار جامعه به ویژه روحانیت، اساتید، دانشجویان، معلمان و سایرین به صورت گروهی و صنفی در صحنه باشیم تا در آینده

وی گفت: اصناف دیگر نیز حضور خود را به صورت جدی به رخ مردم بکشند و به افزایش مشارکت کمک کنند.

کد خبر 767061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.