صندوق‌های رای تمام روستاهای سیل‌زده و کوهستانی مازندران فعال است

استاندار مازندران با اشاره به شعبه ۵۵ درصدی در روستاهای استان از فعال بودن صندوق‌های رای در روستاهای سیل‌زده و کوهستانی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری صبح امروز_جمعه هشتم تیر_ پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، مازندران را دیار علویان و شهیدان دانست و اظهار کرد: اگرچه انتخابات زودرس بود و همه داغدار رئیس‌جمهور شهید شدیم، اما از اینکه شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و برپایی انتخابات و رعایت قانون اساسی، هستیم، مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این شهرستان ۵۵ درصد شعب اخذ رأی روستایی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه صندوق‌های رأی در روستاهای سیل‌زده و کوهستانی نیز فعال شده است، با ابراز امیدواری از حضور مردم مازندران تصریح کرد: شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات خواهیم بود که طبق توصیه مقام معظم رهبری، انتخابات باید با مشارکت بالا انجام شود، زیرا آبروی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه در مازندران در حوزه‌های امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت زمینه‌های لازم فراهم شده است تا انتخابات با شور و نشاط لازم برگزار شود، افزود: تعداد شعب اخذ رأی سه هزار و ۲۲۸ شعبه است که ۵۵ درصد شعب اخذ رأی روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شعب اخذ رأی در تمام مناطق برای رأی‌گیری فعال و شمار شعب اخذ رأی سیار ۶۸۰ شعبه است.

کد خبر 767060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.