شور انتخابات در منطقه ۱۳ اصفهان برپا است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در راستای برگزاری پر شور انتخابات ریاست‌جمهوری بسترسازی‌های لازم ازجمله ایجاد فضای‌های مناسب برای تبلیغات کاندیداهای این انتخابات در میادین و خیابان‌های اصلی این منطقه انجام شده است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان به مناسبت دهه ولایت بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار شد.

وی افزود: این برنامه‌ها با حضور گسترده و پر شور شهروندان و به همت کانون‌های فرهنگی و بسیج این منطقه برگزار و در بیشتر آن‌ها به سنت حسنه و اطعام علوی پرداخته شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این منطقه در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم انتخابات به پخش پیام‌های مقام معظم رهبری و نمایش مناظره‌های انتخاباتی از طریق تلویزیون‌های شهری پرداخته است.

کشانی ادامه داد: ائمه جماعات در تمام مساجد منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، نمازگزاران و شهروندان این منطقه را علاوه بر دعوت به شرکت در انتخابات، نسبت به حضور آگاهانه آنها در این فریضه دینی و سیاسی توصیه‌های بسیاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در راستای برگزاری پر شور انتخابات هشتم تیر بستر سازی لازم برای تبلیغات کاندیداهای این انتخابات را فراهم و در میادین و خیابان‌های اصلی این منطقه ازجمله میدان شهید مفتح، خیابان‌های شفق و آزادگان، دستگرد، قائمیه بلوار کشاورز و چهارراه سهروردی فضاهای مناسبی کنار موکب‌های پذیرایی از شهروندان برای تبلیغات کاندیداها ایجاد کرده است.

کد خبر 767057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.