برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در  پایتخت مقاومت جهان اسلام+ فیلم

با آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام از ساعات اولیه صبح در شعب مختلف اخذ رأی حاضر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مردم دیار کریمان هم‌صدا با ملت ایران از ساعات ابتدایی صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند تا ضمن پاسداشت خون شهدای خدمت، با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان کنند و حماسه بیافرینند.

مردان و زنان پایتخت مقاومت جهان اسلام با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار قبور شهدای مقاومت و شهیدان حادثه تروریستی کرمان، بر استواری در مسیر شهدای اسلام و انقلاب گام برداشته و می‌گویند به احترام خون شهدای خدمت، همانگونه که در تشییع پیکر آنان حماسه آفریدند، در انتخابات ریاست جمهوری نیز این حماسه جاودان را تکرار می‌کنند.

صفوف رأی در حسینیه ثارالله و بیت‌الزهرای حاج قاسم نیز تشکیل شده است؛ مردم حاضر در شعب اخذ رأی با بیان اینکه به کسی رأی می‌دهند که انقلابی باشد و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد، می‌گویند، رئیس جمهور باید مدیر و مدبر بوده و برنامه داشته باشد و نگاهش به غرب نباشد.

حاضران در صفوف اخذ رأی در شعب مختلف شهر کرمان با ابراز امیدواری از انتخاب فرد اصلح، می‌گویند به احترام خون شهدا و برای سربلندی کشور آمده‌اند تا به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنند و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

به گزارش ایمنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد؛ متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه کارت ملی یا شناسنامه شرکت کنند.

کد خبر 767050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.