انتخابات یک عرصه عبادی و اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: عرصه انتخابات یک عرصه عبادی و اجتماعی است که مؤمن نسبت به آن تکلیف دارد، مؤمنان برای این حرکت باید تلاش کنند و از یک دیگر سبقت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام، امروز _ جمعه هشتم تیر _ پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال سپری کردن یک آزمون الهی هستیم و هرگاه مؤمنی بتواند از آزمونی سربلند بیرون بیایید جای تبریک دارد.

وی افزود: انتخابات از هر لحاظی یک جهاد است و وقتی ملتی برای سرنوشت خودش تلاش کند، خداوند هم برکاتش را به آن‌ها می‌رساند و به آن‌ها کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: راه بزرگی در این مقطع پیش پای مردم گذاشته شده است و آن راه شهید رئیسی است، این شهید نمونه و مانندی نداشت و راه جدیدی را با اخلاص و جهاد پیش روی این ملت باز کرد.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: شهید رئیسی اخلاص، جهاد و خدمت به مردم را به ظهور رساند و نباید بگذاریم که این‌ها بار دیگر به انزوا برود و انشاالله رئیس‌جمهوری انتخاب شود که راه شهدای خدمت را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: امروز دشمن رصد می‌کند که ما که زیر تابوت شهید رئیسی را گرفتیم بار دیگر هم به صحنه می‌آییم یا خیر، با حضور پرشور مردم پای صندوق رأی دشمن بار دیگر ناامید خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عید غدیر، گفت: انتخابات نوعی بیعت با امامت و ولایت است و در امتداد غدیر است که این موضوع یک تکلیف بزرگی را بر گردن ما نهاده است.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: انتخابات یک عرصه عبادی و اجتماعی است که هر مؤمنی نسبت به آن تکلیف دارد، مؤمنان برای این حرکت باید تلاش کنند و از یکدیگر سبقت بگیرند.

کد خبر 767008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.