حضور یکپارچه پای صندوق‌های رای مهر باطلی بر نقشه‌های دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور یکپارچه و متحد ملت ایران در انتخابات تلاش دشمنان برای خالی ماندن پای صندوق‌های رای را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در ساعت اولیه رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت و در حاشیه این رخداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران به ویژه استان امامین انقلاب در طول ۶۰ سال گذشته همواره در همه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضوری آگاهانه داشته‌اند.

وی با تبریک دهه ولایت به رهبر و ملت شریف ایران اسلامی افزود: یاد همه شهدای خدمت، شهدای هفتم تیر و هشت شهریور از شهید بهشتی تا شهید رئیسی را گرامی می‌داریم، این شهدا از نوابغ روزگار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: یاد و نام شهیدان بهشتی و رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد چرا که نام این شهیدان موجب ایجاد حرکت می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: در انتخابات امروز، مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش ملت ایران است، باید دولتی را انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت را ادامه دهد، امید می‌رود ملت ما در این انتخاب بزرگ پیروز باشند.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی واجب و لازم است، تاکید کرد: حضور در انتخابات واجب سیاسی، تکلیفی و اخلاقی است چراکه رأی دادن به معنای دفاع و پاسداری از نظام و نه گفتن به استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور یکپارچه و متحد ملت ایران در انتخابات تلاش دشمنان برای خالی ماندن پای صندوق‌های رأی را خنثی می‌کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: امید می‌رود دولت آینده با مسئولیت پذیری در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی بتواند منشأ تحولات بسیاری باشد.

وی ادامه داد: امید می‌رود دولت آینده با به‌کارگیری عناصر متعهد به نظام و عناصری که وابسته به شرق و غرب نباشند، بتواند منشأ تحولات و خیر برای مردم باشد.

کد خبر 767000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.