مشارکت بالای مردم دشمنان را ناراحت خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرچه درصد مشارکت مردم در رأی‌گیری بالاتر باشد، دشمنان بیشتر ناراحت و در مقابل روح شهدا خوشحال‌تر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی‌لائینی، امروز_ جمعه هشتم تیر_ پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در سنگرهای انقلاب به خصوص انتخابات برای کشور بسیار مهم است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات از دیدگاه داخلی نشانه رضایت آنها است و این امر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دوستان ایران در هر جای دنیا که هستند به خصوص در حوزه مقاومت از قوت و قدرت ایران اسلامی و حضور بالای مردم در انتخابات روحیه می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتخابات ایران از دیدگاه دشمنان نیز مهم است و آنها درصدد هستند که جمهوری اسلامی را از مشروعیت بیاندازند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تأیید کند، اظهار کرد: این امر مهم برای دشمنان ایران شکننده و آزار دهنده است.

آیت‌الله لائینی افزود: هرچه درصد مشارکت مردم در رأی‌گیری بالاتر باشد، دشمنان بیشتر ناراحت و در مقابل روح شهدا خوشحال‌تر می‌شوند.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه شکل‌گیری ایران قوی را فراهم می‌کند و این کشور قوی می‌تواند مشکلات خود را گره‌گشایی کند.

کد خبر 766986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.