امیدواریم شاهد استقبال و مشارکت فراگیر در انتخابات ریاست‌جمهوری باشیم

استاندار اصفهان گفت: تصور می‌شود همان‌طوری که در ساعات اولیه امروز مردم با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق انداختند، استقبال و مشارکت فراگیری را در این انتخابات شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _جمعه هشتم تیر_ پس از حضور در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، سعی شد بر اساس رویه قانونی ۵۰ روزه انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود، در همین راستا به‌نظر می‌رسد با توجه به پخش مناظرات و اجرای برنامه‌ها در سطح کشور، شور انتخاباتی خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: تصور می‌شود همان‌طوری که در ساعات اولیه امروز مردم با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق انداختند، استقبال و مشارکت فراگیری را در این انتخابات توسط مردم شاهد باشیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، شرایطی فراهم شد تا مردم کمترین دغدغه را برای مشارکت در انتخابات داشته باشند، در همین راستا ستاد انتخابات استان با ۳۱۶۹ شعب اخذ رأی در ۲۸ شهرستان آماده اخذ رأی مردم شهیدپرور استان است.

مرتضوی ادامه داد: زمان قانونی اخذ رأی ۱۰ ساعت است، اما بر اساس میزان استقبال مردم ستاد انتخابات وزارت کشور با هماهنگی شورای نگهبان می‌تواند ساعت اخذ رأی را افزایش دهد، بنابراین از مردم می‌خواهیم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 766977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.