استاندار فارس رای خود را به صندوق انداخت+ فیلم

استاندار فارس با حضور در شعبه دانشجویی اخذ رای واقع در پردیس ارم دانشگاه شیراز رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز_ جمعه هشتم تیر_ با حضور در شعبه دانشجویی اخذ رأی واقع در پردیس ارم دانشگاه شیراز (تالار فجر) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تقسیمات کشوری مربوط به استان فارس با ۳۷ شهرستان و ۱۲۶ شهر، ۹۵ بخش و بیش از چهار هزار روستا است و ما مکلف هستیم به صورت قانونی تک تک شهروندان در شهرها و روستاهای استان فرآیند اخذ رأی‌گیری از آنها انجام شود.

وی با اشاره به حضور جوانان در این شعبه اخذ رأی، افزود: قدران کشور باشید، چرا که میان آرا رهبری، استاندار و تک تک شهروندان روستایی و شهری هیچ تفاوتی وجود ندارد.

استاندار فارس تصریح کرد: در فرآیند رأی‌گیری در استان فارس، ۳۵۰۰ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که یک هزار شعبه به صورت سیار عمدتاً برای روستاها است و تعداد ۸۰۰ شعبه مربوط به روستاهایی است که صعب‌العبور هستند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: در سطح استان فارس سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر واجد رأی هستند.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس با سه هزار و ۵۱۷ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار، روستایی و شهری در سطح استان پیش‌بینی شده است، همچنین دو هزار و ۹۱۰ نفر در قالب معتمدان هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح استان ساماندهی شده‌اند که با کمک این افراد ۹۷ هیئت اجرایی انتخابات شکل گرفته است.

کد خبر 766975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.