استقرار بیش از ۲۴ هزار شعبه رأی‌گیری در مناطق روستایی و عشایری

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: تعداد شعب اخذ رأی در کل کشور ۵۸۶۴۰ مورد است که از این تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۸ صندوق اخذ رأی مختص جامعه روستایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهیار نورعلی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در مناطق روستایی و عشایری اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در کل کشور ۵۸۶۴۰ است و از این تعداد ۲۴۱۱۸ صندوق اخذ رأی مختص جامعه روستایی است.

وی افزود: ۱۵۲۱۵ شعبه سیار اخذ رأی وجود دارد که در شهرها و مناطق صعب‌العبور مستقر است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور درباره تمهیدات برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در شهرهایی که ایلات و عشایر، ساکن هستند، از قبل جلسات هماهنگی را با سران ایلات و عشایر برگزار کردند و هماهنگی‌های لازم را با آن‌ها انجام دادند؛ به‌طور مثال در استان کرمانشاه بیش از ۱۱۴ هزار خانوار عشایر داریم که در قالب ۱۴ ایل هستند و روند و فرایندهای رأی‌گیری با آن‌ها مرور شده است.

نورعلی گفت: امیدواریم انتخابات پُرشکوهی را شاهد باشیم.

وی درباره شعب سیار گفت: از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در مورد شعب سیار اطلاع‌رسانی کردیم و فرمانداران با ارتباطات نزدیکی که با سران ایلات و عشایر دارند، به آن‌ها اطلاع‌رسانی کردند و مردم می‌دانند که دقیقاً صندوق کجا واقع می‌شود و به امید خدا مشارکت حداکثری را در میان روستاییان و عشایر خواهیم داشت.

کد خبر 766963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.