حضور حماسی مازندرانی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری/   لبیک  علوی‌تباران به رهبر انقلاب

علوی‌تباران مازندرانی بار دیگر با اقتدار حماسی و سیاسی در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر پای کار آمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علوی‌تباران مازندرانی، امروز از همان اعلام ساعت آغاز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و رأی خود را داخل صندوق رأی انداختند.

مردم دیار سرزمینی که ۴۵ روز پیش میزبانی رئیس‌جمهور شهیدشان را به نحو شایسته برعهده داشتند، امروز آمدند فرد دیگری را به جای ایشان انتخاب کنند، انتخابی که با وجود و لمس یک فرد زحمت‌کش، جهادی، مردمی و دغدغه‌مند، مردم مازندران را مسئولیت‌پذیرتر پای صندوق‌های رأی کشاند تا رئیس‌جمهوری هم‌چون رئیس‌جمهور شهیدشان برای ایران اسلامی تعیین کنند.

سخت است، هنوز خاطر آن شهید بزرگوار از یادها نرفته باید فردی را برای جایگزین او انتخاب کنند اما بار دیگر پای آمدند تا اقتدار سیاسی و حماسه دیگری را با حضورشان در پای صندوق‌های رأی بیافرینند.

حضور حماسی مازندرانی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری/   لبیک  علوی‌تباران به رهبر انقلاب

تعیین سرنوشت کشور با انتخاب رئیس‌جمهور

علوی‌تبارانی در جای جای نقاط این استان با برپایی سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رأی در ۵۹ حوزه انتخابیه متشکل از ۲۲ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی در سطح مازندران آمدند تا تکلیف شرعی و ملی خود را به جا آورند.

شهرنشینان پرتلاطم در یک‌هزار و ۴۵۹ شعبه، روستاییان پرتلاش در یک‌هزار و ۷۶۹ شعبه با انداختن یک رأی شأن بار دیگر سرنوشت کشورشان را با انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح رقم خواهند زد؛ حتی اهالی آن دورترین نقطه سکونتی این استان و بیماران بر تخت نشسته بیمارستان‌ها و کارکنان کادر درمانی و آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی و درمانی، رأی خود در داخل یکی از ۶۸۵ شعبه اخذ رأی سیار می‌اندازند.

از همان شروع برگزاری انتخابات برخی شعبات از میان دو میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر واجدین شرایط رأی اعم از پیر و جوان، مرد و زن با نظم و انضباط خاص صفی طولانی ایستادند تا به تاکید رهبر انقلاب بر حضور حداکثری و مشارکت بالا لبیک بگویند.

حضور حماسی مازندرانی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری/   لبیک  علوی‌تباران به رهبر انقلاب

تا زمانی که توانایی دارم برای انتخابات‌ها می‌آیم

پیرزن عصا به‌دست و خمیده همراه فرزند دخترش که می‌گوید از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر بار در انتخابات حضور پیدا کرده است و اکنون شناسنامه‌اش جایی برای ثبت مهر ندارد.

او آمدنش را به چنین انتخاباتی وظیفه و فتوای امام راحل (ره) بر خود می‌داند و عنوان می‌کند که تا زمانی توانایی دارد برای انتخابات می‌آید.

جوانی ۳۰ ساله به همراه همسر و دختر بچه دو ساله در آغوش بین صف شعبه اخذ رأی مصلی ساری می‌بینم و علت حضورش را می‌پرسم که می‌گوید: این انتخاب برای تعیین سرنوشت آینده فرزندم است، چرا که با انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح و شایسته، توسعه و پیشرفت کشورم را رقم می‌زنم.

همسر این جوان به میان صحبت‌های شوهرش می‌آید و می‌گوید: انتخاب هر یک از ما ایرانی‌ها برای رئیس‌جمهور کشورمان در واقع همان انتخاب همکاری و همراهی، مهم‌تر نقش‌آفرینی طبق فرموده رهبری خواهد بود تا با جهش تولید با مشارکت تولید ایران را به اقتدار جهان برسانیم.

حضور حماسی مازندرانی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری/   لبیک  علوی‌تباران به رهبر انقلاب

رأی من تأثیر دارد

دختری با پوشش خاص و با همان نگاه حاج‌قاسم به وی، حضورش را در پای صندوق رأی با نگاه براینکه دو قطبی و اختلافات بین مردم این کشور وجود ندارد، اعلام کرد و می‌گوید که همه ما در یک خاک زندگی می‌کنیم پس تأثیر زیادی بر تعیین سرنوشت خاک مان داریم و حضورمان در انتخابات یکی از مهم‌ترین تأثیرگذاری این تعیین سرنوشت است.

پسر نوجوانی که همراه دو تا از دوستانش وارد یکی از شعبات اخذ رأی ساری شده بود و با نگاهی کنجکاوانه به دور اطراف خود از همراهانش پیگیر شد که اول باید به کدام سمت برود.

وی خود را رأی اولی معرفی می‌کند و می‌گوید: با توجه به تمام حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های خارجی امروز آمدم تا ببینم یک رأی من چقدر تأثیر دارد و آیا مردم واقعاً برای رأی می‌آیند.

این نوجوان رأی اولی می‌افزاید: زمانی که وارد این مکان شدم در تصورم فضای کاملاً خالی و بدون جمعیت بود اما الان می‌بینم که مردم مازندران واقعاً انتخابات برایشان مهم است.

به گزارش ایمنا، با گذشت زمان تعداد افرادی هم که خود را به پای صندوق‌های رأی رسانده‌اند، عاشقان و دوستداران وطن که برای ایرانی مقتدر امروز حضور پرشکوهی را در انتخابات به نمایش گذاشته‌اند تا خودشان سرنوشت خویش را رقم زنند و مانع دست درازی بیگانه به این خاک شوند، خاکی که برای سربلندی آن خون هزاران شهید به زمین ریخته شده است.

گزارش از کبریا مقدس

کد خبر 766957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.