حضور مردم در انتخابات، همیشه دشمن را ناامید کرده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و مشارکت قوی مردم در پای صندوق‌های رأی همیشه دشمن را ناامید کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، صبح امروز_جمعه هشتم تیر_ با حضور در پای صندوق رأی به خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی مردم مؤمن ایران همیشه نشان دادند پای کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند و حضور و مشارکت قوی آنها همیشه دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرده است.

وی افزود: امروز هم مردم حضور مقتدرانه و پرشورشان پای صندوق‌های رأی که نشان از بصیرت و آگاهی‌شان را نشان می‌دهند و به فرمایش مقام معظم رهبری اگر ایران قوی می‌خواهیم باید مشارکت قوی پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم امروز نیز با توکل بر خدا و به فضل الهی مثل سال‌های گذشته در صحنه خواهند بود و رأی خود را به فردی می‌دهند که اصلح باشد و بتواند راهی را که رئیس‌جمهور شهید شروع کرد، ادامه دهد.

وی گفت: رئیس‌جمهور شهید با همه توان و با همه باورهای عمیق دینی که داشت، شبانه‌روز برای مردم تلاش کرد و هم در سطح بین‌الملل ارتباط خوبی با همه کشورها برقرار کرد و هم در سطوح مختلف تجارت، ارتباطات، عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، شهری، دیجیتال، تجارت و اقدامات مهمی انجام داد.

کرمی خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و مهمی انجام شده که لازم است رئیس‌جمهور آینده به سرعت پیش ببرد تا شاهد رفاه مردم و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها باشیم.

کد خبر 766949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.