به شرایط ۱۰۰ درصدی در برگزاری انتخابات رسیدیم

استاندار اصفهان با بیان اینکه به شرایط ۱۰۰ درصدی در فرایند رای گیری در استان رسیده ایم، گفت: مردم خصور خود در پای صندوق‌های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امید است انتخاباتی مشارکتی و امن را در استان برگزار کنیم.

وی افزود: با درایت وزیر کشور همه جای کشور شرایط به نحو مطلوبی جلو رفته است و در استان هم از مدت‌ها قبل ظرفیت‌های لازم برای برگزاری این انتخابات صورت گرفته است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز هم کلیه عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات برخوردارند و ما زودتر تمام مشکلات را رفع کرده و به شرایط ۱۰۰ درصدی رسیدیم و صورت جلسه رأی گیری در سامانه ثبت شده است.

وی ادامه داد: با ارتباط مستمر با فرمانداران تلاش کردیم هرگونه مسئله رفع شود تا بتوانیم مبتنی بر چهار راهبرد مقام معظم رهبری انتخابات افتخار آفرینی را داشته باشیم.

مرتضوی ابراز کرد: خدا را شاکریم که امروز را روز پربرکتی برای جمهوری اسلامی قرار داده و از بقیه الله می‌خواهیم دل‌ها را در این مسیر هدایت کند تا حماسه‌ای آفریده و برگ زرین دیگری بر تارک جمهوری اسلامی رقم بخورد.

وی از مردم خواست تا حضورشان را در پای صندوق‌ها به ساعات پایانی موکول نکنند و تاکید کرد: مردم در هر کجای استان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته و کمک کنند در مسیر شهدا و انقلاب که امیدی برای مستضعفین جهان است، گام برداریم.

در پایان این مراسم همه حاضران دعای فرج را زمزمه کردند.

کد خبر 766934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.