پیچ حساس کشور با تک تک آرا مردمی می‌گذرد

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: پیچ حساس و تاریخی کشور با تک تک آرا مردمی و انتخاب اصلح در در روز جمعه هشتم تیر می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی شامگاه _پنجشنبه هفتم تیر_ در مراسم چهلم شهدای خدمت در محل مسجد و حسینیه الغدیر تیران به شاخصه‌های رفتاری و مدیریتی رئیس جمهور فقید کشورمان و حماسه انتخابات اشاره و اظهار کرد: دوران سه ساله مدیریتی دولت سیزدهم اقدامات بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور رقم زد و در عرصه بین المللی نیز شاهد عزت و اقتدار کشورمان بودیم.

وی افزود: رئیس جمهور شهید در دوران تصدی دولت با روحیه مردمی و با حضور بین مردم، ریل گذاری گسترده‌ای را انجام داد که سبب رشد در حوزه‌های مختلف شد و دولت جدید نیز باید این مسیر را ادامه دهد.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید خستگی ناپذیر بود، تصریح کرد: روزهای تعطیل را صرف خدمت به مردم کرد و هیچ‌گاه برای استراحت خود، کار مردم را زمین نگذاشت.

ابوترابی ادامه داد: ملت ایران در روز جمعه هشتم تیر مأموریت مهمی دارند تا علاوه بر حضور حداکثری انتخاب اصلح را انجام بدهند و کسی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه از اظهارات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی مشخص است که چه کسی ادامه دهنده آن راه است، تصریح کرد: با حمایت‌هایی که حسن روحانی از کاندید مورد نظر داشته، نشان می‌دهد که آنان می‌خواهند هشت سال دوران تلخ را مجدد ادامه دهند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: در دولت رئیسی، مسئولان کارها را در برجام و روابط بین المللی با آمریکا قرار ندادند و با عزت خواسته‌های ملت ایران را دنبال می‌کردند و با انسجام درونی ریل گذاری گسترده در حوزه‌های مختلف را رقم زدند.

ابوترابی واردات واکسن کرونا، رشد اقتصادی، افزایش صادرات نفت، تحول در مدیریت داخلی و فعالیت گسترده و ارتباطات مردمی را از مصادیق بارز دولت سیزدهم بیان‌کرد و اذعان داشت: این اتفاقات مهم با وجود مشکلات رقم خورد.

کد خبر 766903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.