شهید جمهور و شهید بهشتی الگوی خوبی برای تمام مسئولان هستند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به ویژگی‌های مشترک شهید رئیسی و شهید بهشتی گفت: این دو شهید عزیز الگوی خوبی برای تمام مسئولان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی عصر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در آئین اربعین شهدای خدمت در شهر اراک، اظهار کرد: امروز سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی هم است، فردی که مانند شهید جمهور خدمتگزار فعالی برای مردم بود، این دو شهید همواره خدمتگزار و خادم مردم و محرومین، تابع ولایت و رهبری و یار امام و مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات ایران دوخته شده است افزود: هرچه حضور مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد موجب یاس دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی به دلیل خط و نشان دشمنان خارجی و دسیسه‌ها و توطئه‌پراکنی آنها باید در عرصه انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

سردار عمو مهدی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ملت ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که به شعار استقلال و آزادی اعتقاد قلبی داشته باشد و این دو اصل مهم را با هیچ چیزی معامله نکنند.

وی با بیان اینکه کارآمدی و توانایی انجام کار با شعار نمی‌شود خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب در اداره امور کشور باید شبانه‌روز تلاش کند و مثل شهید جمهور خستگی نشناسد.

فرمانده سپاه روح‌الله افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ بکارگیری نیروهای کارآمد در قامت وزیر، استاندار و فرماندار از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

سردار عمو مهدی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نسبت به آگاهی داشتن به ظرفیت‌های داخلی و توانایی بکارگیری آنها و نداشتن امید به آمریکا و دیگر کشورها را از دیگر مواردی برشمردند که رئیس جمهور منتخب باید از آنها برخوردار باشد.

وی ادامه داد: فردا یک انتخاب بزرگ داریم و باید سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون بیاییم.

کد خبر 766900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.