کشف حدود ۴ تن آرد قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۹۷ کیسه آرد قاچاق به وزن سه تن و ۸۸۰ کیلوگرم و به ارزش ۵۸۲ میلیون ریال در مرکز استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد رضا یاری امروز _ پنجشنبه هفتم تیر _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر دپوی آرد قاچاق در یکی از محلات کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل دپوی آردهای قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: مأموران در بازرسی‌های انجام شده ۹۷ کیسه آرد قاچاق ۴۰ کیلوگرمی جمعاً به وزن ۳ تن و ۸۸۰ کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۸۲ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

وی در پایان از تشکیل پرونده در این راستا و ارسال به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف ۲ محموله قاچاق با ارزش میلیاردی توسط پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه

سرهنگ جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در شهر کرمانشاه به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۲۸ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۶۸۱ عدد لوازم آرایشی - بهداشتی و ۵۰ هزار حبه قرص تقویت مو ی سر کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۸ میلیارد ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌ای در این راستا و ارسال به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 766864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.