اقتدار نظام اسلامی با حضور گسترده در انتخابات تامین می‌شود

استاندار خراسان شمالی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات فردا گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر امروز _ پنج شنبه هفتم تیر _ در مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت و سالگرد شهادت شهیدان بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش، اظهار کرد: امروز انتخابات در کشور و حضور حداکثری یکی از مهم‌ترین مسئله منطقه‌ای و بین‌المللی است و موجب اقتدار نظام و خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفت تیر و شهدای خدمت، افزود: دشمن همواره با دسیسه‌های مختلف و استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در عرصه‌های مهم و کلیدی به دنبال ایجاد تفرقه است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با اجرای توطئه‌های دشمنان شخصیت‌های بزرگ زیادی را از دست دادیم.

حسین‌نژاد تاکید کرد: حفظ اقتدار و مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمنان با حضور پرشور و گسترده در انتخابات حاصل خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات ارزشمند رئیس‌جمهور شهید در حوزه‌های مختلف اجرای پروژه‌های عمرانی و اتمام پروژه‌های ناتمام، حذف ارز ترجیهی، ارتباط با کشورها و سیاست خارجی و حضور مقتدرانه و گفتمان‌ها در عرصه بین المللی، عضویت در شانگهای و گروه بریکس، تاکید کرد: این سیاست‌های خارجی و بین المللی موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در منطقه شده و دشمن به دنبال تضعیف این نقاط قوت است.

استاندار خراسان شمالی ضمن دعوت از آحاد مردم و حضور پرشور در انتخابات این اقدام را قدردانی و ادامه راه شهدای خدمت و تکمیل کننده حضور حماسی در مراسم بدرقه عنوان کرد و افزود: این برهه حساس با حضور پرشور و قوی در انتخابات هشتم تیر، مردم ولایت‌مدار استان حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

کد خبر 766806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.