مشارکت حداکثری موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:اولین اولویت در هشتم تیرماه این است که مردم در صحنه حاضر شوند و رأی بدهند تا نظام تقویت و دست طمع دشمنان از این مرز و بوم کوتاه شده و امید دشمنان برای دست درازی به ایران اسلامی ناامید شود.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور اظهار کرد: هر رأیی که به صندوق می‌افتد رأی به حاکمیت دینی، ولایت فقیه و نظام اسلامی است و مردم ایران هم در طول ۴۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که به نظام اسلامی وفادارند چرا که نظام دینی امنیت و عزت و اقتدار ایران را در جهان تضمین می‌کند و ضربه به نظام دینی ابتدای هرج و مرج و ناامنی و از هم گسیختگی نظم اجتماعی در ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان نماد پشتیبانی مردم از حاکمیت پیام روشنی برای دنیا دارد و نشان می‌دهد که مردم پشت نظام حاکم خود ایستاده‌اند، افزود: بر همین اساس امروز که یک سال زودتر از موعد قانونی انتخابات ریاست جمهوری شروع شده اولین اولویت در هشتم تیرماه این است که مردم در صحنه حاضر شوند و رأی بدهند تا نظام تقویت و دست طمع دشمنان از این مرز و بوم کوتاه شده و امید دشمنان برای دست درازی به ایران اسلامی ناامید شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: مردم باید توجه کنند، چارچوب‌ها و قابلیت‌های رئیس جمهور که مکرر در قانون توسط نخبگان گفته شده است را در انتخاب خود لحاظ کنند؛ یقیناً اعتقاد به مبانی حاکمیت دینی، عدالت، توزیع عادلانه امکانات، رفع تبعیض، مبارزه با فساد، استقلال و روی پای خود ایستادن و مقهور دشمنان نبودن از جمله ویژگی‌هایی است که در یک رئیس جمهور باید وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید از طرفی برنامه‌هایی برای پیاده کردن مبانی مذکور داشته باشد و از طرفی نباید نقطه ابهام، ضعیف، منفی یا مشکوکی در کارنامه او، خانواده‌اش و تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و حامیان او وجود داشته باشد.

حجت الاسلام نقدعلی خاطرنشان کرد: این چارچوب‌هایی است که مردم باید با چشمان باز به آنها دقت کنند؛ فضای انتخاباتی کشور تقریباً روشن است و به فضل خدا مردم حماسه دیگری را در روز هشتم تیرماه رقم خواهند زد.

کد خبر 766802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.