اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز _ پنجشنبه، هفتم تیر _ در آئین گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت، ضمن گرامیداشت، شهادت شهدای خدمت و همچنین شهدای حزب جمهوری اسلامی و هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: ۴۰ روز از شهادت شهید جمهور خادم ملت، تربیت شده مکتب اسلام و تربیت شده دانشگاه و اهل دین و شریعت، اهل تهجد و ایمان می‌گذرد و همه شما در مناسبت‌های مختلف یاد آنها را گرامی داشته‌اید.

وی افزود: روزی که شهادت شهدای خدمت اعلام شد شما مردم در حسینیه ثارالله شهر یاسوج عزاداری کردید، شهید رئیسی یک انسان جامع‌الاطراف از نظر ارزش دادن خدمت به مردم و توجه دین به کارها و تغییر سبک مدیریتی از ریاست‌جمهوری به خادم بودن، تغییر بالا بودن به نشستن با مردم، تغییر میز امر و نهی به میز خدمت، تغییر نگاه ملتمسانه به غرب و آمریکا به نگاه قدرتمند در برابر دشمن، نگاه به ظرفیت‌های داخلی و التماس نکردن به دشمن، تغییر تفکر تکیه به ظرفیت‌های کشور و توجه به نگرش ایمانی و آرمان‌های انقلاب و حرکت در آن جهت از جمله روحیات آن شهید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه شهدای هفتم تیر بالغ بر ۷۲ نفر شهید شدند، افرادی که به دست منافقین کشته شدند، شهید اعلام شدند، میدان خدمت وسیع شد، شهید حاج‌قاسم سلیمانی توسط دشمن شهید شد و شهادت او افق جدیدی به کشور بخشید.

وی با بیان اینکه باید به نگاه جدیدی که شهید رئیسی به ما آموخت، توجه کنیم، تصریح کرد: در حادثه‌ای، شهید رئیسی در راه خدمت به مردم و ملت ایران شهید می‌شود و دامنه شهادت به شهدای خدمت کشیده شد و رهبر معظم از واژه شهدای خدمت یاد کردند، شهید جمهور لحظه‌ای از مردم غافل نشد و کوشش، تلاش و مجاهدت کرد و سنگر مقابل او خدمت، توجه به مردم رفع مشکلات بود و با شهادتش در جوار امام هشتم به خاک سپرده شد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: از حادثه شهادت امام رضا (ع) بیش از یک هزار سال می‌گذرد در در مجاورت قبر امام هشتم یک مکان وجود دارد و قبر هشتمی به شهید رئیسی اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: سفر شهید رئیسی چه در دوران قوه قضائیه و چه در زمان ریاست‌جمهوری، سبب رونق بخشی به استان ما شد در سفرهای مختلف به استان حدود ۸۰ درصد اعتبارات چیزی حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که بخش اعظمی از آن محقق شد و اگر آن شهید بود ادامه تخصیص‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در استان ابلاغ شده‌است که امید داریم در دولت جدید این مبلغ به استان تخصیص پیدا کند.

وی تصریح کرد: از همه شما مردم، ادارات، سپاه پاسداران و گروه‌های مختلف، کسبه که در اربعین شهادت شهدای خدمت حضور و نقش‌آفرینی کردید، تقدیر و تشکر می‌کنیم و از شما می‌خواهیم در انتخابات اقدام به گزینشی داشته باشید که انقلابی، تابع ولایت، خدمت‌گذاری بی‌منت و به‌حضور در بین مردم اقدام کند تا همچنان ریل خدمت ادامه داشته باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: استان در بالاترین مرحله خدمتی قرار دارد و انشاالله با طیب خاطر و مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم‌.

اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

اربعین شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد+ عکس

کد خبر 766781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.