شهید رئیسی الگویی برای روسای جمهور و دولتمردان آینده است

استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی الگو، اسوه‌، معیار و تراز برای روسای جمهور و دولتمردان آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه هنوز بعد از ۴۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور باور این فقدان برای ما دشوار است، اظهار کرد: شهید رئیسی در کمتر از سه سال خدمت خود در کسوت ریاست‌جمهوری، سه بار به کردستان سفر کرد و شاهد خدمت جهادی ایشان بودیم.

وی افزود: هر آچه را که ما بخواهیم دباره ویژگی‌های برجسته رئیس‌جمهور شهید بیان کنیم بالاتر از آن را مقام معظم رهبری فرمودند؛ آن شهید تراز جدیدی از خدمت‌گزاری صادقانه و مردمی را با مواضع استوار و انقلابی به ثبت رساند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی الگو، اسوه، معیار و تراز برای رؤسای جمهور و دولتمردان آینده کشور است و ما در استان بسیار از نگاه عدالت‌محور و نگاه ایشان نسبت به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار بهره بردیم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: قبل از این دولت، استان کردستان در اعتبارات عمرانی در رده بیست‌وچهارم کشور بود، اما طی سه سال اخیر به رتبه دهم کشور رسید که این صعود چهارده پله‌ای ناشی از زحمات رئیس‌جمهور شهید است.

وی تاکید کرد: توجه رئیس‌جمهور شهید به مناطق کم‌برخوردار بسیار ویژه بود که گواه آن پروژه‌های کلانی است که در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

استاندار کردستان ادامه داد: با گذشت چهل روز شاهد هستیم که رسانه‌ها و افرادی در کمال وقاحت دست به تخریب و نادیده گرفتن خدمات شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی می‌زنند، در حالی که همان توصیفات را دوباره مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی روز عید غدیر هم تکرار کردند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: وزیر خارجه انقلابی ما نیز خار چشم دشمنان بود که در کمال متانت و وقار جایگاه ما را در عرصه بین‌الملل ارتقا داد و امیدواریم خداوند ما را در مسیر این شهدا ثابت‌قدم بدارد.

کد خبر 766751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.