با تخلفات احتمالی انتخابات برخورد فوری می‌شود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مشارکت را اصل ابتدایی در انتخابات دانست و گفت: با هرگونه تخلف احتمالی در روز انتخابات برخورد فوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی صبح امروز _پنج شنبه هفتم تیر_ در دیدار با اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اسفراین اظهار کرد: مشارکت و رقابت سالم و رعایت بی طرفی از اهداف اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.

وی انتخابات را یکی از مهمترین رویدادهای کشور دانست و افزود: انتخابات صحنه عزت و حماسه است و باعث حفظ ارزش‌های نظام در عرصه‌های ملی و بین المللی خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در نشست‌های اخیر خود، اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است.

ناهیدی عنوان کرد: به دلیل حساسیت بالای این دور از انتخابات، با هماهنگی شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی، شورای بخش و دادگستری و دادستان به اعضای هیئت اجرایی افزوده شده است.

وی با برشماری دستورالعمل‌های تخلفات انتخابات، اضافه کرد: در صورت دریافت هرگونه گزارش در خصوص تخلف احتمالی بلافاصله رسیدگی و برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ملزومات برگزاری انتخابات از استان به شهرستان‌ها منتقل شده است و در تمام شهرستان‌های استان دستگاه‌های احراز هویت در حال پیکربندی هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی نقش بانوان را در انتخابات حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: در انتخابات مجلس در خراسان شمالی، بانوان بیش از آقایان مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز حماسه‌آفرین باشند.

مسلم نورب، فرماندار اسفراین نیز در این نشست اظهار کرد: همانند انتخابات مجلس در تمام جلسات آموزشی و جلسات مشترکی که داشتیم به شکل همه جانبه بر رعایت اصل بی طرفی تاکید شده است و خود را حافظ و امانتدار مردم و رأی آن‌ها می‌دانیم.

وی گفت: برای این دور از انتخابات، ۹۳ شعبه اخذ رأی شهری، روستایی، سیار و ثابت در حوزه انتخابیه شهرستان اسفراین تأمین و جانمایی شده است.

کد خبر 766746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.