مردم فرد اصلح را به خوبی تشخیص می‌دهند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم اهل بصیرت و شناخت هستند و فرد اصلح را به خوبی تشخیص می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در همایش «از حماسه بدرقه شهدا تا حماسه انتخابات» که در سینما هلال زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما بعد از هر حادثه‌ای راهش را محکم‌تر ادامه داد و امروز ایران اسلامی در دنیا با اقتدار در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و با مشارکت بالای مردم در سطح ملی و استانی برگزار شده است، افزود: مردم اهل بصیرت و شناخت هستند و فرد اصلح را به خوبی تشخیص می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید با همه باورهای دینی، تواضع و صداقت در راستای پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد و توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشت، تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب تهلاب و خط راه‌آهن بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه در بر دارد و باعث ایجاد تغییر اساسی در این استان می‌شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره‌برداری رسید و ۲۲۰ کیلومتر بزرگراه در حال اجراست و در همه شهرها و روستاها نیز کار برق رسانی و گازرسانی با سرعت در حال انجام است.

کرمی با بیان اینکه چابهار مرکز اصلی واردات و صادرات کشور است، تصریح کرد: کریدورهای مختلفی برای این منطقه تعریف شده و با توجه به مذاکراتی که با کشورهای آسیای میانه، چین و روس‌ها داشتیم تحول عظیمی در این شهرستان ایجاد می‌شود و حوزه تجارت در سیستان و بلوچستان به سرعت رشد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برای رشد اقتصادی باید زیربنا و زیرساخت‌های عمرانی آن فراهم شود، ادامه داد: در حوزه اقتصاد دریا، کشاورزی، تجارت و گردشگری اقدامات و کارهای بزرگی انجام شده و ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم و جوانان باید مشارکت و حضوری فعال در ساخت کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی داشته باشند و باید این امر به سرعت تحقق پیدا کند.

وی گفت: تکریم شهدای خدمت با کار و تلاش فراوان و خدمت به مردم انجام می‌شود و این مسیر، راه دلدادگی به خداوند متعال است.

استاندار سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را محورهای مهم توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند و امروز جوانان و دانش آموزان این استان، خلاق و از لحاظ ذهنی توانمند هستند.

وی نیروی انسانی کارآمد، خلاق، متفکر، جهادی و انقلابی را باعث ایجاد تغییر در اقتصاد و سرمایه‌های بزرگ و مهم این استان عنوان کرد و افزود: جوانان خلاق و پرتلاش بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به این استان اعطا کرده و مسئولان، علما و معتمدان وظیفه دارند آن‌ها را به درستی راهبری و هدایت کنند.

کد خبر 766597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.