کارگزاران دولت شهید رئیسی، در صیانت از رای مردم امانتدار باشند

استاندار هرمزگان گفت: کارگزاران دولت شهید رئیسی و اعضای ستادانتخابات استان باید ضمن عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، در صیانت از رأی مردم نیز امانتدارترین باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، مهدی دوستی، امروز_ چهارشنبه ششم تیر_ در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اعتقاد رئیس‌جمهور شهید در تمام امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تاکید داشت و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

وی مؤلفه صیانت از رأی مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تاکید کرد: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: دخالت نکردن در فرآیندهای انتخابات و حرکت براساس راهبردهای ابلاغی از محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو است که باید به آن توجه داشت.

وی افزود: کارگزاران دولت شهید رئیسی و اعضای ستادانتخابات استان باید ضمن عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، در صیانت از رأی مردم نیز امانتدارترین باشند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: امروز همه مردم در روستاها و شهرها، از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و در دولت سیزدهم باتوجه به اعتقادات و دقتی که رئیس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود، اتفاق افتاده است.

دوستی ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری به‌ویژه در روستاها و جزایر بود، به‌طوری‌که در ابتدای دولت مردمی فقط یک سایت G۵ داشتیم و اکنون به ۶۷ سایت رسیده است و همچنین تمام جزایر استان نیز به فیبرنوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات فرآیند انتخابات را تسهیل کرده است.

کد خبر 766542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.